Pytania i odpowiedzi w sprawie reklamy i wykorzystywania na urzędowych stronach logo „mediów społecznościowych” – VaGla.pl

 

Nie raz w tym serwisie zastanawiałem się (a wraz ze mną komentatorzy), na jakich zasadach właściwie niektóre urzędy korzystają z takich serwisów, jak Twitter, Facebook, czy YouTube (por. m.in. Pytania o charakter prawny serwisu internetowego Premiera przy okazji clippingu artykułów z The Economist). Jeden z czytelników postanowił zapytać Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska, a zrobił to na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej – o informacje „na temat opłat za reklamę” jakie wnoszą reklamowane na stronie gdos.gov.pl komercyjne podmioty gospodarcze takie jak twitter, youtube, facebook, google. Poprosił również o „podanie warunków jakie należy spełnić by móc umieścić w podobnych miejscach swoją reklamę”.

Czytaj więcej >> Pytania i odpowiedzi w sprawie reklamy i wykorzystywania na urzędowych stronach logo „mediów społecznościowych” | prawo | VaGla.pl Prawo i Internet.