Polacy chcą być piękni, dlatego inwestują w kosmetyki – Bankier.pl

Polacy coraz chętniej wydają pieniądze na kosmetyki. Świadczy o tym nie tylko coraz większa liczba supermarketów drogeryjnych otwieranych nawet w mniejszych miejscowościach, ale także całkiem spore kolejki do kas w tego typu sklepach. Olbrzymie znaczenie ma też reklama zarówno w prasie i internecie, ale także w telewizji. Polacy chcą być piękniejsi, zadbać o siebie i co ciekawe, nie jest to już tylko domena kobiet.

Jakie wyzwania stoją przed sieciami drogeryjnymi w Polsce? Kiedy dogonimy pod względem wydatków na kosmetyki Europę Zachodnią oraz jakie zmiany w prawie są oczekiwane, a jakich należy unikać? Na te pytania w wywiadzie dla Bankier.pl odpowiedzi udzielili członkowie zarządu Polbita sp. z o.o. właściciela sieci Natura Drogeria – Beata Szczytowska, wiceprezes i dyrektor finansowy oraz Wojciech Filipczyk, prezes zarządu.

Czytaj więcej >> Polacy chcą być piękni, dlatego inwestują w kosmetyki – Bankier.pl.