Gala wręczenia nagród konkursu foto „Warszawa się uśmiecha”

21 listopada 2011 godz. 18:30 w Kinie Atlantic. „Warszawa się uśmiecha” – pod takim hasłem odbyła się wyjątkowa II edycja konkursu fotograficznego stołecznej „Gazety Wyborczej”, serwisu Warszawa.Gazeta.pl, Kina Atlantic oraz serwisu Entropiaslowa.pl, do którego można było zgłaszać „uśmiechnięte” zdjęcia – swoje lub znajomych.

„Warszawa się uśmiecha” – wspólny konkurs „Gazety”, Warszawa.Gazeta.pl, Kina Atlantic oraz Entropiaslowa.pl rozstrzygnięty. Konkurs ten był projektem artystycznym, a zarazem okazją dla mieszkańców stolicy do pokazania, że nawet jesienią Warszawa może być radosna, uśmiechnięta i pełna ciepłych emocji. „Uśmiechnięte” zdjęcia można było zgłaszać do konkursu od 17 października do 6 listopada poprzez specjalny formularz zgłoszeniowy na www.warszawa.gazeta.pl/warszawasieusmiecha.

Nagrody przyznało jury, w skład którego weszli przedstawiciele „Gazety”, Warszawskiego Ciepła oraz znani fotografowie. Nagrodzone zostały 3 najciekawsze zdjęcia, a 12 zdjęć dostało wyróżnienia.

Wszystkie docenione przez jurorów zdjęcia zostaną opublikowane w ramach multimedialnego pokazu na ekranach Kina Atlantic w dniu 21 listopada o godz. 18.30 oraz wyeksponowane na tygodniowej wystawie w tym kinie od 21 listopada.

 Mamy do rozdania 5 podwójnych zaproszeń. Należy jedynie wysłać maila na adres  entropia@entropiaslowa.pl Każdy mail zostanie przez nas potwierdzony.

Partnerem strategicznym akcji jest Warszawskie Ciepło, współorganizatorem – Kino Atlantic i serwis entropiasłowa.pl. Patroni medialny to: Radio Roxy FM, serwisy students.pl, polibuda.info, oraz Gazeta Studencka i Podróże literackie , a współorganizator wystawy: Kino Atlantic

Pomysłodawcą akcji „Warszawa się uśmiecha” jest Artur Wolski entropia@entropiaslowa.pl

Konkurs był promowany w radiu (Radio PIN, Roxy, Kampus, Złote Przeboje), w prasie (stołeczne wydania „Gazety Wyborczej”, „Metra”, „Gazety Co Jest Grane”), internecie (Warszawa.Gazeta.pl), a także na ulotkach i plakatach dystrybuowanych na terenie Warszawy. Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej „Gazety Wyborczej”. Projekt graficzny konkursu opracował dział promocji Gazety Wyborczej, spoty wyprodukowała agencja Bardzo, a media zaplanowały Grupa Radiowa Agory, Radiowe Doradztwo Reklamowe i Starlink.